Thursday, June 2, 2011

WISH comes TRUE??!!


Assalammua’alikum and SALAMZzz READERS…
Haha… it’s funny when our wishes and dreams just come true…
Aritu aku baru cite kat korang yang aku nak sangat mimpi ular kan… kate orang tue-tue, nanti ada orang masyukkk meminang, erm… ye lah tu…
Tak pasal-pasal, pagi tadi…ade seekor ular cube-cube nak patuk aku…








Takut seyh… muke dah cam ayam berak liquid paper dah…errrr
Naseb ade hero pi potong kepala ular uwh, and princess (aku) lam mimpi tu pun selamat :D
Happy ending kan? Hehe J
It’s just a dream anyway… kalo aku bangun… still x pat jumpe putera idaman aku tu a.k.a Prince Limau Purut (LP)… haha :D
selalunya mimpi aku happy ending… but the ugly truth is… it’s sad in real life… huu~
Coz I’m just a dreamer . . . :’|










Anyway, tol ke kate orang dulu-dulu kalo ade mimpi ular, ade orang nak masyukkk??






Erm…





Biar aku cite plak, ape kejadian after mimpi aku uwh…
Tik…tok…tik…tok…
Aiyya!!! Kol 9 dah ke????
Arh…. Nak sambung mimpi !!!... huhu L







Blccrent!!! Bangun!!  Membute jerk kerje ko ni “ (hehe, kat umah… aku ade alarm… x yah pi set before tidor, pagi je.. ade mak aku pi bangunkan…. Adeehhh :P)
Memang after aku mimpi ular tu pagi tadi, memang aku rase ade sumthing x kene…
Rupenyer…ade orang pi umah… masok meminang…
Haha, jangan jeless yer…
Aku dah lah baru bangun kol 9, dengan muke yang blom cuci gi aku pi borak ngan mak aku…
Ya lah, pasal pa gi… opkos tunang punya pasai lah… gilok r… cam xcaye jerk aku …
I tot, I was dreamin’… dah terpacak rupenyer matahari kat kepala aku nih…huu~
Lepak punya lepak ngan mak aku… (dengan tangan pegang bread and milo kat tangan…haha)
Aku  tersedak kot!!!
Biar betol ape yang aku dengar nih???




HELPPPPP MEEEE!!!!!







Aku lom ready g lah mak!!!huhuhu
Aku kan still blaja…
Camne plak nak jemput kengkawan yang dok semenanjung uwh???
Ti x ramai yang datang… aku kompem mak…huuhuhu
(wat muke kesian…hehe)



haishhh…!!! Pehal ko emo na nih??? Bukan ko yang nak tunang… tuh arh… akak kawan ko si Mila (bukan name sebenar) yang nak tunang tengahari nih….



Hehe… =_=”





ish…ish…ish…tu r ko blccrent, mak soh ko pi bangun awal,  kol 9 baru bangun… tu pun masih liat gi nak lepaskan bantal





=_+ heee~ mak jan marah bah…hihihi





grr…. Pi mandi!!! Pastu tolong mak masak sayur …. Berangan je kerje ko nih…





Ooppss :p









p/s :  tok kengkawan yang still liat nak bangun pagi… xpe korang bangun lewat awal pagi, TAPI… jangan lupe tolong mak bapak korang k… nanti dorang kecik ati plak…hehehe…
peace… I’m out J

amacam my new banner... ok x?


No comments:

Post a Comment

best tak blog nih?

i love....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...