Wednesday, October 19, 2011

sEtiAusAHa TerJUn~ (kinna bidan terjun) (^.^)v

Assalmmualaikum and SalamZzzz~




Get BzZzzz~~

Owhkeyh READERs… akhir2 nih, aku mengalami satu simpton  merbahaya gilerr kowt….
Guess what?

I’m having “ketidaklawasan tido”….
Yup… memang x lawas~
…..




sabar je lah~







Bunyik cam seorang Businessman jep bunyik… sedangkan wat kerja Kelab jep pun.. ngehngeh…
So what?
Still count as busy what? Ko ada? *wuekkkkkkkkk*

Kisah ini bermula di kala aku di tawarkan menjadi S/u (setiausaha) bagi Program Lawatan Ke Institut Integriti Malaysia (IIM) …
Lawatan sambil belajar nih melibatkan pelajar-pelajar yang aktif dalam kelab nih…

Setakat ni je , aku dah wat agak-agak dalam 4 surat kalo tak silap.
*tak termasuk yang dah kena reject, and terpaksa wat baru*












Sebagai seorang student yang baru berjinak-jinak ngan surat nih, memang agak sukar untuk menghadapi masalah-masalah tanda baca, panggilan Tn, Pn, Prof. Dr, perghhh… ni bukan surat cintan cintun yang ko leh tibia sekati bai!!! Nak bagi TNC (Timbalan Naib Canselor) baca kot… memang wat ayat se”skema” yang boleh r…





Dulu kat sekolah , cikgu ajaq… aku men2…nah, ambek ko!!! Nak tak nak, kena wat gak lah… sebab TANGGUNGJAWAB doe ~
Nasib baik aku hanyalah S/U dalaman…
Maksud????


Aku hanya wat surat untuk orang dalaman UMT jep… di mana, miZs Stroberi mempunyai tanggungjawab yang lagi berat, sebab dia S/U orang besar… *naseb lah….








Ok lah~ back to my work … banyak gi assignment lom siap nih…  J

Peace~ I’m out … :)

No comments:

Post a Comment

best tak blog nih?

i love....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...