Thursday, October 6, 2011

OMG my fixie kena Hina! Hina ke?

Asalammualaikum yo READERs sekalian…  and a very goOd2 fixieing day today~


Apakah itu?




HarI berFIXIE k…
Yup… w’pun agak mustahil untuk kaki ku ini mencapai tanah bila dah nek menatang tuh.. *kihkih. Ketawa gedik sambil tutup mulut*

Owhkeyh… enough with da perasan or keKOyaan tersebut…
Aku malas nak berlagak lah kan… tapi aku just naik KAWASAKI jep gi kelas… sejak dua menjak ni aku ter”minat” pulak warna merah, so… aku pun siap pilih warna merah g tau… (merah itu membara)
Setiap pusingan rodaku meyakinkan aku untuk melangkah ke kelas… Perghhhhhhhhh ayat…

Y merah?
Sebab… for me lah kan, kalo dari jauh pun korang leh detect aku, plus warna merah is just hot leyh x?


Dah r … malas dah nak taip panjang2.. ni dio Kawasaki 1 malaysia aku nim…









Ok, memang 1 Malaysia lah kan…. Menteri kita mesti suka punyerrrrrrrrr….. perghhhhhhh dah ni jep basikal yang memenuhi bajet aku time beli aritu… memang nak x nak, ambek je lah.

Aku paling tak tahan bile InCik kEdai Runcit yang memiliki mulUt lagi busuk dari Longkang belakang rumah kami p habaq lagu ni “dik, beskal adik tu basikal Free eh? (basikal kerajaan)”

Bapak ko lah!!! Kami beli k… duit kuar… just that “beautiful sticker of 1 Malaysia logo” ko dah bising habaq beskal kami beskal free… k, kalo kami jumpa makanan yang ada logo 1 Malaysia kat kedai ko, kami ambek je k… ko paham2 je lah ~

Aku sebenarnya berbangga jadi rakyat Malaysia , but… sometimes people get wrong of one little sticker of 1 Malaysia logo… pperghhhhhhh… aku lintas jep pak guard tuh.. dorang pun vbising… “eee…hehehe beskal 1 Malaysia” so what???

Marah nih…

Then, aku ngan miZs stroberi decide tok beli sticker len apart from ada logo 1 Malaysia… sedeyyy ngan pemikiran sesetengah manusia nih…
Aku just beli sticker “underground” … just to cover 1 big gedabak logo and tulisan “SATU MALAYSIA” … naseb x masukkan sekali slogan… mampuih hati mak nak!

So, sekarang… aku my beskal Nampak peliks skit dia punya sticker…. So, WHAT???

Aku gembira… ko ada? Xda kan… so, senyap2 sudeyyy….

Peace yawwww~ i’m out
 :P

No comments:

Post a Comment

best tak blog nih?

i love....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...