Monday, May 16, 2011

Alhamdulillah, at last kamek dh sampey S.A.R.A.W.A.K dengan selamat

assalammua'laikum lalink3 ku sekalian ~*ehem... sedikit gedix di situ* hee~

Hari ini 16/5/2011... diumumkan, ketibaan puteri manis ke balairung seri... tet~ bersama beliau beg gedabak besar yang terpaksa diheret ke hulu ke hilir time kat air port tadi... ciet, ape r yang ak merapu nih... erm.. papa pun korang faham an? ak baru jerk sampai ke epot sibu tadi, tepat jam 8.23 kot... anyway... alhamdulillah xde pape jadi... perghhhh...  risau famili ak gamaknyer... dah lah aku sorang jalan2 kat epot tadi... malas nak merapu panjang-panjang... hehe

arini aku rasa cam anak raja *siot jerk bunyik*... 
perghhhh, naik teksi kot dari MELAKA ke LCCT.... bukan men g... orang dah baik-baik beli tiket bas, nak naik teksi yang bapak mahal tambang dier... "hehe" ....

CHOOOOOOOPPPPPPPPPP!!!!!!!!

bukan ak yang nak mengade ye... aku tertinggal bas r... bukan men g ak siap awal pagi tadi... tapi kene tinggal bas coz orang yang nak anta aku tuh  ....hehehe... penat kot dier, nyway dier sangat baik ati sebab pegi belikan tiket teksi ak...hahaha (ketawa kejam :])


~TIKET BURN~


makan-makan jap kat mary brown... tkot lapaq atas belon... :)




 muka bahagia dapat online kat MB

kali ni nasib aku baik sikit, x perlu kelam kabut sebelum masok flight... b4 nih, ak pernah berlari2 kot kejar flight... ciet gilerrrr.... nasib x kene tinggal...hakhak...


view dari tempat dudok aku


giler tebal awan time nih... belon asyik2 bergegar...ish3... 



pandangan bawah belon...tengok awan kt bwah kiter... :) seronok~ 




finally arrive to sibu airport :)



just me~


hahaha...bunyik cam orang jakun baru nek flight :P

No comments:

Post a Comment

best tak blog nih?

i love....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...