Saturday, May 14, 2011

pain+ball = PaiNTbaLL

haha... lame dah x men menatang nih... aku pegang "marker" pun dah cam ape ntah... haahaha... semalam kali ke 3 kot ak men... first skali kat U- empty... then, 2nd and 3rd kat sini (flashpoint, Melaka)... x bayak gambar yang kene capture ngan camera fon... sebab mostly kat handycam.... and lom transfer g ke laptop... nyway, ak try gk upload gmbr yg ade kt fon ak. sbg bukti... ak mmg prnah men mende nih...hahaha

  
masks


masks (goggle) ,helmet , and vest


 vest


marshals main...


handycam sony HD... habes men, ambek gambar n video...erm~

mask yang aku pakai... bukan men g kabus lam tuh... akibat banyak sangat berpeluh... abes mask ak berkabus... n agak sesak ye nafas lam tuh...huuhhu...nyway, i LIKE...haha




naseb dapat abang ipar yang bek hati... dapat gak aku men free...haha... kalo korang nak join, g flashpoint melaka ari sabtu... insya Allah dorang ade kat sane... mmg port dorang men kat sane...

DORANG???
geng crew abang ipar aku larrrrrrrr... satria neo crew...hekhek...
arh....dah2... aku nak tdo lu... daaa~ len kali ak free ak update lagi...lalala~ insya Allah :D
salam~





2 comments:

  1. lom pnah maen lg lar.. mesti best kan! ;D

    ReplyDelete
  2. opkos... ehhee... and kene tanggung risk die lar... sakit kot.. agak2 2 minggu baru kesan lebam tu hilang.... perghhh.... serius sakit :O

    ReplyDelete

best tak blog nih?

i love....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...