Tuesday, October 25, 2011

Aku rasa nak kiss jep mulut ko, boleh???





Assalamualaikum and olla guys~

Opps… aku dah terlanjur bite your lips with my sexy tongs… Hahaha...




Ok, sangat terok ayat atas tuh… but I loike it :p
 .
.
.
.
.

.
.
.
.

.
.
.
.

.
.
.

.
.
.

.
.
.

.
.



Awat aku nak update blog aku ngan ayat cam siot doe???
*aku punya blog, sukati moyang aku lah!!!, ko pehal???*




~Wat muke annoying +_+

 



Actually tadi aku dah bedah/siang ikan nih…


Tau dok ikan apa nih?

Ni ikan JEBONG ye READERs…





Ikan nih memang unik, dimana mempunyai gigi cam kita… eh, silap… cam korang plak.. hahahah~
And lips cam human gak…







Bermula kol 7 tadi, aku bertafakur duduk menghadap ikan nih…
Tup tup… dah kol 9 dah… memang khusyuk gilak lah aku tadi an… memang x sedaq dunia dah nih…
And tibe2 ada makhluk Allah yang kurang asamjawapakcikkedaisebelah nih… pi naik atas tulang-tulang ikan aku!!!
 


Naseb bek ikan ni berwajah garang :P
*tau pun takot Meow!!!*  Hahahha (ketawa kejam)










Actually aku xleh nak tunjuk lu tulang-tulang uwh…
Coz, kerja pembaik pulihan tulang belulang tuh blom selesai….
InsyaAllah kalo dah siap ti… ambo pi tayang na~


Wonder why I’m doing this thingy?

*coz, I’m doctor ikan… takat bedah2 ikan nih, memang bidang aku lah…
*sebagai back up for my group marks….
*sebab aku nak tengok kemampuan membedah ikan (xpernah terfikir pun sebelum nih)




Ok lah guys… I’m having ketandusan idea untuk menaip sekarang~

nak sambung kerja Iktiofisiologi lu…

*gabungkan kerja dak2 group aku… fish inspiration ….*




*sumber gambaq : incik GG a.k.a google it 

 peace.. i'm out~ :)

No comments:

Post a Comment

best tak blog nih?

i love....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...