Monday, October 24, 2011

Meh Join Sekaki... *sebelah kaki lagi, ko pergi potong wat gulai* XD


Assalammualaikum and salam sejahtera braDer and SisTA~


Sebenarnya dah lama aku nak update sal mende nih…. Asyik2 ada halangan melintang di tengah jalan aku…
Nak buang halangan tersebut susah gak… sebab asyik2 ada menda baru yang join menghalang sekali…
*ok ape yang aku merapu nih???*

Ok, aku nak update sal apa yang terjadi kat my new Homieee~
(OWHKEYH, AKUPUNYE BLOG DAH CAM DIARI DOE!!!!!,  sorry ye miZs Epal Hijo… aku termakan kata-kata aku dulu~ ngehngeh )….

Orite~ back to our topic…
Sejak kebelakangan nih, my land lord menjadi seorang yang pemurah hati dan chef yang rajin…
So, orang yang mendapat kesan daripada perubahan sikap Land Lord kami nih adalah… KAMI !!!
And I like it~ mane x nye… jimat duit poket den sayang oittt~

 Minggu lepas and lepas… she just tumbangkan (bunyik cam menatang besau jep) 3 ekor ayam kampung and beberapa ekor itik ….
Alasan beliau : Park Lee (bukan nama sebenar) nak kurangkan jumlah ayam and tik lam reban…
Jawapan aku : *aku x kisah lah ape juga alasan yang Park Lee nak bagi, asalkan ko bahagia :P* APAKAH???

And disebabkan kejadian ketumbangan ayam and itik beliau,
Kami serumah telah dijemput untuk menjalankan gotong-royong sesame kami di “ruang legar” rumah a.K.a tempat letak beskal :P




Tup.. tap… tip..

Tup… tap… tip…





Ok, dah siap semua kerja… and ni dio muka-muka bahagia time menjalankan gotong-royong secara tak rasmi nih….



muka bahagia potong KenTang~





meh berkenalan ngan tukang-tukang sekalian~ ngehngeh





muka tukang gaul... hahaha *muka bahagia*





gulai yang kami masak~




Kami masak gulai kari jep …
Kinna yummy…. Pandai letak je bahan…



instructor: CIK NOR
tukang gaul : miZs DoKong
tukang buat bising : miZs blccrEnT
tukang tengok : aku gak… hahaha~ *bapak pemalas pompuan nih*

and, tanpa sedar~ kami dah cam FAMILY dah kat sini…
USRAH  katakan…
Dorang plak semua muka dak alim-alim … not including me lah kan :P
Cik Nor plak dah kenal hampir semua dah nama-nama kami~

Dorang wonder my real name… and agree to call me apart from my name (anne) instead of calling me with my real name…

I tak kisah pun Park Lee and Cik Nor… sebab tu pun nama aku gak… hehehe~

Owhkeyh lah… time for me to go to sleep~
Lewat dah nim… daa~

Peace, I’m out~ J

No comments:

Post a Comment

best tak blog nih?

i love....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...