Monday, October 24, 2011

layan si "RADIOHEAD"

Assalamualaikum and salam sejahtera peeps...

sejak kebelakangan nih, i'm getting "nerd"ing myself and selalu dok dengar radio pakai headphone besar aku ni ha!!!


agak ganas sikit logo die... hehe :P


sebenarnya aku prefer untuk bercakap daripada mendengar... tapi, sekarang nih... dah xde dah orang nak dengar apa budakcomelyangbanyakcakap nih merapu... so, i prefer to be mute and dengar RADIO and lagu-lagu kat lam enpon aku... *wat bunyik sayu sikit*

and sebab dah selalu online nih... dah tiap2 ari online... nak wat guane? wa punya pasai lah bro...
boring tahap petala ke 12 dah nih...

aku pun pi usha radio Malaysia online ... *sebenarnya dok stress dengar miZs Stroberi pi bising cari link die... aku pun terjumpe gak at last kat sini ...*

and ketandusan keboringan di kala kemalaman... aku pun pi join chat kat Wibiya chat kat tab bawah die uwh...

and selalu wat2 jadi budak baek kat situ, ..

ayat common :

*hai awak, leh berkenalan?
*awak, dah makan?
*awak dok mane?


OWHKEYH.... sangat tandus bunyik die k...
hahhahaha~

and semalam, ada sorang minah nih, terjerat ngan aku...
aku pi wat camtu jep... tetibe je aku cek balik Twitter aku ...
die dah follow aku...
and nampak sangat die baru wat twitter die...
hahha.. (perasan HOT sebentar) ...
DIA WAT TWEET nak follow aku er???  :P *muka bajet*

and follower die xde sorang pun... and aku pun pi je lah follow dak nih... i'm her first follower anyway...


bagi sedap ati die :)


see???

kan aku dah cakap... orang yang dia follow tu plak, berita harian...blablabla...*and korang tengok sendiri r*... 

aku bukan nak berlagak, riak, angkuh.. and sekutu dengannya... this post is just for fun...
and just berlaku antara aku dan si pemilik akaun twitter tersebut...

P/S : jom join kitorang chat kat sana :)
layan lagu sambil chat... best gak ... 
my chat name : Nur Ai Anne Blccrent



peace~ i'm out... :)








No comments:

Post a Comment

best tak blog nih?

i love....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...